• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Söka utan medlåntagare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fattiggrisen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Februari 2021
Meddelanden
117
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Nu blir jag nyfiken varför det är så olika. Ska man fylla i civilstatus sambo eller inte vid samlingslån?
 

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Nu blir jag nyfiken varför det är så olika. Ska man fylla i civilstatus sambo eller inte vid samlingslån?
Man ska fylla i sambo.
Om du såg så kopierade jag ett mail ifrån advisa där de skrev att man ska fylla i sambo

Lyssna ej på sebbe84 då de verkar vara en instabil person som är avundsjuk..
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Nej jag fick ej avslag.
Jag har inget att bevisa för dig.
Vet du vad? Ring till banken och säg att ni är 8 personer i hushållet som du matar på din lön , så blir din kalkyl 8 ggr bättre. Eller hur? Eller lägg till alla grannar också? Så kanske du kan låna 1 miljard på din lön? Att någon kan vara så hjärndöd är ett mysterium för mig herregud
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Det går att ”säga ifrån till” och föra en diskussion på ett hövligt sätt och utan infantila påhopp.
 

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Jag tkr att sebbe84 bara tillför med pajkastning.om sebbe84 vill framföra sin sak kan han skapa en egen tråd admin.
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Jag tkr att sebbe84 bara tillför med pajkastning.om sebbe84 vill framföra sin sak kan han skapa en egen tråd admin.
Jag tycker att du ska lämna forumet då du inte tycker om hjälpen du får. Men bara för att jag tycker det så blir det väl inte så? Så håll vad du tycker för dig själv. En sista fråga… vad gör du med all tid du sparar när du skriver ej istället för inte? :) reser? Tar semester? Du verkar va skit smart ju. Tog du med dig hela grannskapet i senaste ansökan?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp